"همه چیز از همه جا"
دانستنی های جالب 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس ehsan81.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید
کنجد زیاد کننده زور و عامل طول عمر است. غذایی که بر هر دارویی ترجیح دارد،کنجد است که تقریبا" بیشتر مواد مورد نیاز سا ختمانی بدنی را دارد .

دانه کنجد علاوه بر کلسیم دار بودن از مبتلا شدن افراد به فشار خون نیز جلوگیری می‌کند. مصرف کنجد که یک نوع مادهٔ غذایی است، ۳ برابر شیرهای پاستوریزه کلسیم دارد. دانه کنجد علاوه بر کلسیم، منبع خوبی از منگنز، مس، آهن را دارا است به طوریکه پزشکان تغذیه معتقدند کلسیم موجود در نصف پیمانه کنجد، سه برابر بیشتر از شیر در‌‌ همان مقدار (نصف پیمانه) است.

البته باید اضافه کرد که استفاده از دانه کنجد از مبتلا شدن افراد به فشار خون بالا پیشگیری می‌کند. بنابراین توصیه می‌گردد، افراد برای اینکه به فشار خون مبتلا نشوند همیشه و در همه زمان از مصرف کنجد، این خوراکی مغذی و کلسیمی غافل نشوند و همیشه این خوراکی را در سبد غذایی خود جای دهند.

  خوردن يك قاشق غذاخوري كنجد موجب تامين 14 درصد از نياز كلسيم خانم‌ها شده و اگر آنها عادت به بلند كردن ناخن‌هايشان داشته باشند با مصرف كنجد ناخن‌هايشان محكم‌تر شده و ترك و شكنندگي بر روي اين عضو كه جزئي از زيبايي انگشتان است ديده نمي‌‌شود.

  به علاوه مصرف 2 قاشق غذاخوري آن رساندن 5 ميلي‌گرم روي را به بدن خصوصا پوست و مو و ناخن‌ها آسان مي‌كند. شايد بدانيد كه كمبود روي چه اثراتي بر زيبايي دارد آكنه را كمتر مي‌كند و از نازك شدن موها جلوگيري مي‌كند و مانع ريزش موها خصوصا در خانم‌ها مي‌شود و در ضمن به دليل توام شدن اين ماده مغذي با ويتامين E اين اثرات صد چندان شده و مي‌توان از خواص ضدچروك و سفيدكنندگي (ضدلك) اين ويتامين استفاده كرد.

  كنجد در درمان بی خوابی موثر بوده، خاصیت ضد ورم مفاصل و رماتیسم و همجنین خاصیت ضدسرطان دارد. دانه های كنجد حاوی مواد چربی، آنتی اكسیدان ها، روغن كنجد، مواد پروتئینی، اسید آمینه، سلولز، مواد معدنی و كلسیم است و بدین ترتیب دانه های كنجد بسیار مغذی و مقدار بسیار پرارزشی انرژی دارند.

قلم چی


موضوعات مرتبط: پزشکی، ارتوپد، خوراک، ،
برچسب‌ها:


موضوعات مرتبط: متفرقه، ،
برچسب‌ها:

 یکی از مهم ترین دلایل بروز دردهای مزمن استخوان نوشیدن زیاد چای در طول روز است که در خانم ها بیشتر از آقایان رخ می دهد.


بررسی ها نشان می دهند، نوشیدن بی روسه چای علاوه بر دزد استخوان،منجر به پوکی استخوان و کاهش استحکام دندان ها می شود.

در واقع نوشیدن چای افزایش غلظت فلوراید را در خون به دنبال دارد که مقداری از این ماده معدنی برای بدن ضروری است ولی بیش از مقدار مجاز برای بدن مضر باشد.

پزشکان نوشیدن بیش از 2فنجان چای را در طول روز پیشنهاد نمی کنند هرچند که فواید چای سبز بیشتر از چای معمولی است و مصرف 3 تا 4 لیوان از این جادوی سبز نقش مهمی در تندرستی دارد.


موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، پزشکی، ارتوپد، خوراک، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 16:11 ] [ احسان ]

‌‍‍محققان می گویند سیر از هر آنتی بیوتیکی قوی تر است و می تواند مسمومیت ها را هم کاهش مسموم شده اید با خوردن چند حبه سیر می توانید حالتان را بهتر کنید.

 

.

بررسی ها نشان می دهند سیر می تواند مسمومیت های ناشی از گوشت های خام یا فرآوری شده را درمان کرده و آمار مسمومیت ها را کاهش دهد.

گفتنی است، سیر به دلیل دارا بودن خواص بسیار، کاربرد دارویی نیز دارد این گیاه خاصیت ضد باکتریایی، ضد ویروسی و ضد قارچ دارد و قادر است به محض وارد شدن ماده ای مسموم و یا آلوده با آن مبارزه کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.

گفتنی است،سولفور موجود در آن مانع از ایجاد مشکلات گوارشی می شود و باعث تقویت معده و روده  خواهد شد از این رو افرادی که دچار این گونه مشکلات هستند می توانند از آن به عنوان مسکن برای بهبود سیستم گوارشی خود استفاده کنند و عفونت های گوارشی و مسمومیت های شدید را درمان کنند.


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, ] [ 11:35 ] [ احسان ]

دکتر یحیی پاسدار گفت: در ماه رمضان با توجه به اینکه فرد به مدت 17 تا 18 ساعت مجاز به استفاده از مواد غذایی نیست، برنامه غذایی‌اش باید طوری طراحی شود که بدن دچار آسیب تغذیه‌ای و یا کمبود مواد غذایی نشود.


وی تصریح کرد: در همین راستا توصیه می‌شود از مواد غذایی مانند نان سبوس دار، میوه، سبزی، سالاد و حبوبات در وعده سحر استفاده شود. پاسدار خاطرنشان کرد: این مواد به آرامی قند خود را آزاد کرده که این امر موجب می شود فرد در طول مدت روزه داری کمتر احساس گرسنگی کند.


این متخصص تغذیه یادآور شد: همچنین مصرف سبزیجات و میوه تا حد زیادی می تواند مانع احساس تشنگی در فرد شده و آب بدن او را به میزان کافی تامین کند. پاسدار به طولانی بودن مدت روزه داری در فصل گرما اشاره و تصریح کرد: از آنجا که روزه داری در فصل گرما انجام می شود باید نوشیدن روزانه 8 تا 10 لیوان آب در زمان افطار تا سحر جدی گرفته شود.


این متخصص تغذیه در ادامه توصیه کرد: به هنگام افطار بهتر است از غذاها و مواد شیرین طبیعی مانند خرما و شیر استفاده شده و پس از گذشت 20 دقیقه تا نیم ساعت از افطار وعده شام صرف شود.


به گفته پاسدار با توجه به اینکه دستگاه گوارش به مدت طولانی در طول روز در حال استراحت بوده، یکباره مصرف حجم زیادی از مواد غذایی موجب افزایش فشار بر دستگاه گوارش و در نتیجه ایجاد ناراحتی‌های گوارشی خواهد شد.


این متخصص تغذیه، وعده سحری را از اهمیت بسیاری در هنگام روزه گرفتن عنوان و اظهار کرد: خوردن سحری علاوه بر خنثی کردن اسید معده که به دنبال صرف شام زیاد شده، موجب می شود تا طول مدت زیاد روزه‌داری آسیبی به دستگاه گوارش نرسد.

 

ایرنا


موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، پزشکی، خوراک، میوه ها و سبزیجات، ،
برچسب‌ها:

یبرای اینکه فرزندی باهوش داشته باشید باید به نکات مختلف توجه کنید که از جمله آن ها می توان به تغذیه مناسب اشاره کرد. در این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از مهمترین مواد غذایی که می توانند در هوش فرزندان شما تاثیر داشته باشند اشاره می کنیم:

امگا3



اولین و مهمترین ماده خوراکی که باید والدین به آن توجه داشته باشند ماهی و امگا3 است. در صورتی که فرزندتان را ازکودکی به خوردن ماهی عادت دهید در اینده از این ماده غذایی بیشتر خوششان خواهد آمد. خوردن ماهی دو بار در هفته می تواند کمک به سزایی در هوش کودکان داشته باشد.

سیب زمینی شیرین

یکی از مواد غذایی بسیار مفید برای بدن که می توانیم از آن در غذاهای مختلف استفاده کنیم سیب زمینی شیرین است. این سیب زمینی حاوی آنتی اکسیدان های مختلف و کاراست که می توانند بدن ما را در مقابل بیماری های مختلف ایمن کند و همچنین در کودکان باعث افزایش فعالیت های مغزی می شود.

تخم مرغ

یکی از مواد غذایی که می توانید روزانه از آن به فرزندانتان بدهید تخم مرغ است. این خوراکی دارای مواد غنی است که باعث افزایش فعالیت های مغزی می شود به طوری که بسیاری از محققین آن را برای فرزندان در حال رشد توصیه می کنند. تخم مرغ همچنین حاوی میزان زیادی ویتامین ب است.

حبوبات

پس از تخم مرغ به سراغ حبوبات می رویم که بسیاری از پزشکان آن را توصیه می کنند. حبوبات حاوی اسیدهای چرب مفیدی هستند که می توانند قوای جسمانی را افزایش دهند و همچنین تحقیقات حاکی از ان است که بسیاری از این مواد می توانند در باهوش شدن کودکان کمک به سزایی کنند.


موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، پزشکی، مغز انسان، خوراک، میوه ها و سبزیجات، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

© 2014 PHP Solutions


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
در این وبلاگ برای شما بازدیدکنندگان محترم مطالبی جالب و زیبا نمایش داده می شود که بنده امیدوارم شما از این مطالب خوشتان بیاید.
به علت بروز بودن، لطفا به صفحات دیگر هم مراجعه کنید.
در ضمن ما مطالب را از سايت ها و خبر گذاري ها برداشته شده و با كمي ويرايش به نمايش شما عزيزان گذاشته مي شود.
لطفا هميشه براي جزييات بيش تر به ادامه مراجعه نماييد. مدير وب : احسان كلاته
آرشيو مطالب
تير 1393
خرداد 1393 ارديبهشت 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 3272
بازدید کل : 481850
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


كد زير را در قسمت تنظيمات وبلاگ خود قرار دهيد
. .

.
.

.

کد هدایت به بالا

. . .