"همه چیز از همه جا"
دانستنی های جالب 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس ehsan81.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

انسان ها در زندگي روزمره خود رفتارهايي بروز مي دهند که بسياري از آن ها عجيب و منحصر به فرد است.در اين مطلب به بررسي ۱۰ رفتار عجيب و ناخواسته انسان و دلايل انجام هر يک از آ ن ها مي پردازيم.

گريه                       سکسکه

خواب                      مرگ

ديد سه بعدي             سرخ شدن چهره

خنده                       پلک زدن

خميازه                   خواب رفتن دست و پا


.................................................................................................................................................

اگه زحمتي نيست اون پايين روي ادامه مطلب كليك كن براي جزئيات


موضوعات مرتبط: روانشناسی، پزشکی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:, ] [ 12:37 ] [ احسان ]
خطاهای دید,خطاهای دید جالب,خطاهای دید عجیب,خطاهای دید شگفت انگیز,خطاهای دید چشم,خطاهای دید باحال,خطاهای دید بسیار جالب,تصاویر خطای دید,عکس های خطای دید
سلام به تصوير بالا خيره شويد(30 ثانيه) بدون پلك زدن دست خود را روي موس بزاريد و بعد از 30 ثانيه به دستتون نگاه كنيد.
عشق دوني

موضوعات مرتبط: روانشناسی، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, ] [ 12:53 ] [ احسان ]

سرگرمی های زیادی در دنیا برای انسان ها آماده شده است. این سرگرمی ها گاهی خوب و مفرح  و گاهی بسیار خطرناک هستند به طوری که باعث آسیب های جسمی یا مالی می شوند. این سرگرمی ها می توانند ورزش های مختلف هم باشند که به عنوان سرگرمی نیز از آن ها یاد می شود.

بانجی جامپینگ

 چتر بازی

 غواصی

 پرش با اسکی

اسکی با پرش از بالگرد

 پرش از صخره

 بوکس

 صخره نوردی

موتور سواري

 گلایدینگ

جزييات در ادامه ي مطلب

 


موضوعات مرتبط: متفرقه، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, ] [ 10:43 ] [ احسان ]

در ماه رمضان بایستی  از متنوع ترین و سالم ترین مواد غذایی در هنگام  سحر و افطار استفاده کرد در این صورت گرفتن روزه برای افراد در طی روز دشوار نمی شود.

هنگام افطار نباید روزه خود را با نوشابه و آب سرد باز کرد زیرا باید از مایعات گرم همچون آب گرم، شیر گرم، شعله زرد، حلیم، سوپ، چای کم رنگ استفاده شود.

هنگام افطار از قندهای طبیعی همچون کشمش، توت خشک، عسل، خرما استفاده شود.

در فاصله زمانی افطار تا سحر آب و مایعات کافی برای تامین آب از دست رفته  در طی روز استفاده شود و هنگام افطار از سبزیجات، میوه ها و آب آشامیدنی استفاده شود زیرا در ماه رمضان جلوگیری از یبوست می کند.

باشگاه خبرنگاران


موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، ،
برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, ] [ 18:5 ] [ احسان ]

مریم سجادپور کارشناس علوم تغذیه در گفتگو با خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران گفت: روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان علاوه بر آثار روحی و معنوی اثرات جسمانی ارزشمند و مفیدی دارد و باید به تغذیه خود در این ماه اهمیت بسیاری داد تا دچار بیماری و ضعف نشوید.

وی افزود: در این ماه مصرف غذاهای سرخ کردنی و چرب را به حداقل برسانید و بیشتر از اقلامی همچون مواد پروتئینی، مواد لبنی، شیر و مواد مغذی سالم استفاده کنید.

وی عنوان کرد: از انواع شیرینی همچون زولبیا و بامیه ها که تنها باعث چاقی و اضافه وزن می شوند کمتر استفاده شود.


موضوعات مرتبط: پزشکی، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, ] [ 18:23 ] [ احسان ]

شنا می تواند یک کلید طلایی برای کاهش وزن باشد، زیرا شنا کردن میزان کالری بالایی را می سوازند، البته ممارست در این امر لازم است زیرا سرعت لاغر شدن در این روش بسیار کندتر از روشهای  دیگر است.
 گفتنی است ورزش های هوازی مانند شنا و ایروبیک در آب می تواند سبب سوزانده شدن کالری زیادی در بدن شود یک ساعت شنا می تواند کالری بیشتری به نسبت یک ساعت دوچرخه سواری، پیاده روی، بیس بال و فعالیت هایی از این دست را در بدن سوزاند.
سایر ورزش هایی که از حیث سوزاندن کالری در سطح ورزش شنا هستند عبارتند از اسکیت، دویدن، بازی تنیس و همینطور کوه نوردی.
از جمله فواید ورزش شنا کاهش صفرا، سکته مغزی، حملات قلبی، سرطان، سندرم متابولیک و همینطور بهبود خلق و خوی افراد است.
 شنا باعث رفع مشکلات خواب و ایجاد یک خواب عمیق  و راحت برای فرد می شود.

 

موضوعات مرتبط: متفرقه، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 14 تير 1392برچسب:شنا, ] [ 19:17 ] [ احسان ]

 رشد يك فرايند كاملا طبيعي است كه براي رسيدن به پتانسيل قد بايد كاملا درك شود و رشد تا حدود بسيار زيادي به عوامل ژنتيكي و رژيم غذايي و محيط زندگي بستگي دارد.


بررسي‌ها نشان مي‌دهند ورزش راهي مناسب براي افزايش قد است و باعث مي‌شوند تا عضلات كشيده و قوي شوند البته بايد توجه داشته باشيد غذاهايي هم كه مصرف مي‌كنيد در كوتاهي يا بلندي قد شما تاثير زيادي دارد.

گفتني است دانشمندان در جديدترين يافته‌هاي خود نشان دادند سركه چربي اطراف بافت‌هاي استخواني مانند زانو، مچ پا ، دست و بازو را آب مي‌كند و كمك مي‌كند تا استخوان‌ها راحت‌تر كشيده و عضلاني شوند البته بايد در نظر گرفت مصرف زياد سركه موجب تخريب استخوان‌ها و بافت‌هاي استخواني مي‌شود و حتما بايد سركه را در كنار سبزيجات و غذا مصرف كرد.
باشگاه خبرنگاران

 


موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، ،
برچسب‌ها:
[ جمعه 14 تير 1392برچسب:, ] [ 19:11 ] [ احسان ]

 همیشه عادت‌ها را به چشم مخرب نگاه می‌کنیم؛ به طوری که به نظر ما عادت کردن می‌تواند باعث از بین رفتن سلامتی شود اما پزشکان در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌اند که حتی بدترین عادت‌ها نیز می‌توانند برای بدن بسیار مفید باشند. این عادات به راحتی می‌توانند سلامت را وارد بدن شما کنند و نیازی به ترک آنها نیست.

/ آدامس جویدن عادتی است که بسیاری قصد ترک کردن آن را دارند اما این نکته را بدانید که آدامس می‌تواند قدرت تمرکز و یادگیری را افزایش دهد. دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که جویدن آدامس می‌تواند میزان خونی را که در راه مغز است، بیشتر کند و در نتیجه مغز راحت‌تر به فعالیت خود بپردازد.

/ شلخته بودن هم می‌تواند عادت بدی باشد ولی در مقابل وسواس به هیچ عنوان بد نیست. برای آنکه آلرژی‌ها را از بین ببرید بهتر است کمی هم شلخته باشید چرا که بسیاری از آلرژی‌ها بر اثر وسواس به وجود می‌آیند. محققان به این نتیجه رسیده‌اند که افراد شلخته کمتر دچار آسیب‌های ریوی و آلرژی می‌شوند.

/ برخی عادت دارند پس از صبحانه یا به همراه آن از کلوچه و بیسکوئیت استفاده می‌کنند. این عادت شاید به نظر چاق‌کننده باشد اما برای بدن بسیار مفید است. کلوچه و بیسکوئیت باعث می‌شود تا پروتئین و کربوهیدرات لازم به بدن شما وارد شود و اگر رژیم داشته باشید می‌تواند باعث لاغری شما هم بشود.

/ بازی‌های رایانه‌ای همیشه به عنوان بزرگ‌ترین دشمنان نوجوانان شناخته می‌شوند اما این بازی‌ها همیشه هم بد نیستند و به راحتی می‌توانند حال انسان را دگرگون کنند. چند بازی ساده و فکری روی رایانه خود داشته باشید تا در زمان بی‌حالی یا افسردگی سراغ آن بروید و حالتان را عوض کنید.

مشرق نيوز 


موضوعات مرتبط: متفرقه، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, ] [ 16:25 ] [ احسان ]

  درست است كه چاقي انواع بيماري‌ها را به دنبال دارد و بيشتر افراد به فكر لاغر شدن هستند، اما لاغر بودن هم عوارضي مانند احساس خستگي دائمي و زودهنگام، پوكي استخوان، كم‌خوني و كمبود مواد مغذي، كاهش مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها، تاخير در التيام زخم و حتي مشكلات روحي و رواني دربر دارد.

دريافت ناكافي انرژي و مواد مغذي، نخستين عامل كاهش وزن است. ابتلا به بيماري‌هايي چون سل، اختلالات تنفسي، اختلالات قلبي- عروقي، سرطان، پركاري تيروئيد، جذب ناكافي مواد غذايي، عفونت مزمن، اسهال مزمن، بيماري انگلي، اختلالات كبدي، ديابت نوع يك، بي‌خوابي، اختلالات جنسي، افسردگي و اعتياد از ساير علل كمبود وزن است.

برخي افراد، ژنتيكي لاغر هستند و افزودن وزن آن‌ها بسيار دشوار و زمان‌بر است، اما به هر حال در بيشتر موارد مي‌توان با رژيم پركالري هر ماه حدود يك كيلوگرم به وزن اين افراد اضافه كرد.

براي خواندن كارهايي كه بايد كرد به ادامه رجوع كنيد


موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, ] [ 15:49 ] [ احسان ]

  در ذهن ما حک شده است که بیماری ها مضر هستند و می توانند انسان را از پا دربیاورند اما همه بیماری ها اینگونه نیستند زیرا بیماری های تقریبا نادری تا به حال پیدا شده است که عواقبی شگفت انگیز دارند. این بیماری ها بر خلاف آنچه تصور می کنیم بیشتر باعث بهبود بدن می شوند ولی در کل نام بیماری بر روی آن ها قرار دارد و ضررهایی برای بدن دارند. 

هایپر تمیسیا
 سندروم دانشمند
 بیماری اورباچ-ویث
 بیماری هانتینگتون
 بیماری مویستین 
...................................................................................................................
جزييات در ادامه ي مطلب
منبع : باشگاه خبرنگاران


موضوعات مرتبط: مغز انسان، پزشکی، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, ] [ 13:38 ] [ احسان ]

 همه ما روزانه به طور مکرر از موتور جستجوی Googlاستفاده می کنیم.

اشتباه نکنید مطلب امروزمان در مورد معرفی Google و یا یکی از سرویس های جدید آن نیست ، بلکه قصد معرفی رازهای مخفی و سرگرم کننده ای را در گوگل داریم که بی شک برایتان جالب خواهد بود .

حتما می پرسید چه طور رازی 

خوب کافی است وارد صفحه اصلی گوگل شوید .

سپس در کادر جستجو نام Google را به صورت معکوس بنویسید (یعنی تایپ کنید: elgoog ) و سپس بر روی دکمه I’m Feeling Lucky کلیک کنید .

چه می بینید ؟

برای تجربه رازهای دیگر گوگل می تونید عباراتی که در ادامه متن ذکر شده است را در کادر جستجوی گوگل وارد کرده و سپس همانند مثال بالا بر روی کلید I’m Feeling Lucky کلیک کنید تا نتیجه نهایی را مشاهده کنید .

Google linux ترکیب لوگوی گوگل با لوگوی لینوکس

Google Windows ترکیب لوگوی گوگل با wallpaper پیش فرض ویندوز ایکس پی

Google BSD ترکیب لوگوی گوگل با لوگوی سیستم عامل یونیکس

Google gizoogle مترجم آنلاین صفحات وب !

Googoth مشاهده  گوگل وحشی !

Easter Google عید پاک در گوگل !

Google my way ساخت یک موتور جستجو با استفاده از امکانات گوگل با نام شما که شبیه لوگوی گوگل خواهد بود !

Google cheese مشاهده کره ماه در گوگل (کافی است در این صفحه Zoom‌ کنید تا به تصویر پنیر برسید ! )

Google 133t مشاهده گوگل به زبان هکرها !

Google moms صفحه مخصوص اکرام مادران توسط گوگل !

Google heart page مشاهده صفحه عاشقانه گوگل !

Google holiday مشاهده تمامی لوگوهای ساخته شده گوگل تا به امروز !

منبع : شاهوار

 


موضوعات مرتبط: متفرقه، ،
برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, ] [ 12:33 ] [ احسان ]

  آلبالو یا به قول فرنگی‌ها همان گیلاس ترش (sour Cherry) از میوه‌های فصل تابستان است

که هم به صورت خام به عنوان میوه، مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم از آن در غذاها، دسرها و شیرینی‌های مختلف فصل استفاده می‌کنند. البته از مربا و شربت خوشمزه آن نیز نمی‌توان به‌راحتی گذشت؛ به خصوص اینکه شربت آلبالو خاصیت عطش‌زدایی نیز دارد. 
درضمن، بعضی‌ها برای رفع تشنگی، آب آلبالو را به شربت آن ترجیح می‌دهند. از طرف دیگر، این میوه طبیعتی سرد دارد؛ بنابراین خوردن آن به افراد گرم‌مزاج توصیه می‌شود. به‌طورکلی آلبالو، سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی گوناگونی به خصوص ویتامین C و مقداری سدیم، منیزیم، پتاسیم، مس و روی است.

خواص درماني را در ادامه بخوانيد.
منبع : همشهري  آنلاين


موضوعات مرتبط: میوه ها و سبزیجات، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:ترش,گيلاس,آلبالو,خواص آلبالو, ] [ 12:24 ] [ احسان ]

 


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, ] [ 17:20 ] [ احسان ]

 در اینجا به 6 ماده غذایی اشاره می‌کنیم که شایستگی حضور در برنامه غذایی‌تان را دارند. انتخاب با خودتان است. با ما همراه باشید.احتمالاً شما هم با شنیدن برخی شایعات در مورد مواد غذایی سعی می‌کنید که آنها را از برنامه غذایی‌تان حذف کنید. اما باید بدانید که با این کار خودتان را از مواد مغذی موجود در آنها محروم کرده‌اید.

واقعیت این است که هر ماده غذایی اگر درست و به اندازه مصرف شود حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی فوق‌العاده‌ای برای تأمین سلامتی بدن است. در اینجا به 6 ماده غذایی اشاره می‌کنیم که شایستگی حضور در برنامه غذایی‌تان را دارند. انتخاب با خودتان است. با ما همراه باشید.

ذرت بو داده

شیر شکلات

بیفتک

پاستا

تخم‌مرغ

سیب‌زميني

...............................................................................................................................................

جزييات در ادامه ي مطلب


موضوعات مرتبط: متفرقه، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, ] [ 15:28 ] [ احسان ]

  زیست‌شناسان دانشگاه لیورپول توانسته‌اند دلیل اینکه چگونه پستاندارانی مانند نهنگ عنبر که شیرجه‌های عمیق می‌زنند، می‌توانند نفس خود را بیش از یک ساعت حبس کنند را پیدا کرده‌اند.
به گفته دانشمندان این توانایی از آنجا نشات می‌گیرد که این پستانداران از پروتئین های باردار الکتریکی در خون خود برخوردارند.


موضوعات مرتبط: حیوانات، تحقیق دانشمندان، ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 تير 1392برچسب:وال,عنبر,نهنگ,90,19,ژ, ] [ 13:5 ] [ احسان ]
اگر بتوانید چند کار را همزمان انجام دهید، توانایی‌های ذهنیتان به میزان قابل توجهی افزایش 

خواهد یافت. 
استفاده از مغز بدون وقفه در محل کار ادامه دارد، بنابراین برای مدیریت اطلاعات و فراموش نشدن جزئیات روزانه، انجام برخی تمرینات مغزی ضروری است. به همان ترتیب که فعالیت‌های جسمی و ورزش عضلات را تقویت می‌کنند، تمرین‌های ذهنی نیز، فعالیت‌های مغزی را بهبود می‌بخشند.در اين مطلب به چند راه براي تقويت مغز مي بردازيم.
تقویت حافظه کوتاه‌مدت
افزایش توان برای کسب زمان

برای تصمیم‌گیری‌هایتان، استدلال کنیدتوانایی‌های مغزی‌تان را بشناسید
سرزندگی ذهنتان را حفظ کنید
انجام چند فعالیت به طور همزمانبرای بازدهی بالاتر، بیشتر تمرکز کنید

....................................................................................................................



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, ] [ 13:46 ] [ احسان ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

© 2014 PHP Solutions


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
در این وبلاگ برای شما بازدیدکنندگان محترم مطالبی جالب و زیبا نمایش داده می شود که بنده امیدوارم شما از این مطالب خوشتان بیاید.
به علت بروز بودن، لطفا به صفحات دیگر هم مراجعه کنید.
در ضمن ما مطالب را از سايت ها و خبر گذاري ها برداشته شده و با كمي ويرايش به نمايش شما عزيزان گذاشته مي شود.
لطفا هميشه براي جزييات بيش تر به ادامه مراجعه نماييد. مدير وب : احسان كلاته
آرشيو مطالب
تير 1393
خرداد 1393 ارديبهشت 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 269
بازدید ماه : 3285
بازدید کل : 481863
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


كد زير را در قسمت تنظيمات وبلاگ خود قرار دهيد
. .

.
.

.

کد هدایت به بالا

. . .